Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2010 Perşembe

anlık iniş ve çıkışlar



Ne olacak bu anlık huy değişimlerimiz ?sonunu kestiremediğim belirsizlik..iki bin on iki de dünyanın sonu geliyormuş?sen hala strateji peşinde koş,gülüyorum bi tarafımla..İnsanlık..bazen kişinin kendini insan gibi hissetmesi iyi güzel de hayvanlaşmamak lazım ya di mi?neler söyleyim üç saniye sonra dediklerimizin tersini yapıyoruz ya işte orda kopuyor,lafın arkasında durmak lazım! nasıl bir kayıtsızlıktır yareppim anlamadım! bazı şeyler cüret gerektirir ,bu eylemin gerçekleşmesi için bu cüreti vermiyorum ki ben?incelikler yüzünden ya insanları yaklaştırıyoruz ya da uzaklaştırıyoruz : şöyle bir gerçek var ki uzaklaştırmak her insan da aynı tepkiyi yaratmaz! mesela ben uzaklaştırılınca seri katil soğukkanlılığına bürünebilen bir insanım,hata mı yapıyorsun düzeltmeyi bileceksin arkadanş!(bu arada Placebo gözümsün!)neden insanlar birbirlerinin hayatına ederler ki iki günde?ulen benim gibi iki simli kaleme,paket içinde olan herşeye eneeeeeeeeeee paket hurrayyyyyyyy diye çığlık atabilen birini nasıl olur da çözemezsin?ama doğuştan getirdiğimiz odunlukları,kayıtsızlıkları gözardı ettim bak şimdi töbee!bu kadar zor mu ya haberleşmek?tüm içtenliğinle arıyorsun ve aldığın cevaplar ...hayır demek lazım tabi..

TIPs: Çok fazla umut bağlama S.Şen
Umudu al allahın ağacına çapıt olarak as
İnsan satma
Dediğinin araksında dur,
Hayır demeyi bil
Adam ol yola gel laynnnnn!
Ödün verme asla,sen hep bu sun ,değişme!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder