Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2010 Çarşamba

tuhaf insanlar..


glitter-graphics.com


Başlığa yazdım "tuhaf insanlar" diye ama tuhaf olan bende olabilirim.Hassasım ben hassas,özel gündeyim diye midir nedir daha da bir ince düşünüyorum nedir?Her zaman gülebileceğim bir tavra bugün yutkunarak yaklaştım mesela.Anaerkil tavrıda tasvip etmiyorum ben onu yapma,bunu yapma,sus..Bu nedir? öğretmenim misin? annem? diktatör? lider olma meraklısı?konuşmama katlanamıyorsan beni niye davet ediyorsun? gelmeseydim bugün bunu hissetmez,şu an bu satırlar yerine üçüncü sonnetime kafa yorar olurdum mesela? Yazık lan ,değer mi benim kuş kalbimi incitmeye?ayıptır ,günahtır,vicdansız,kitapsız,her bişey seni!benim illa kabuğumamı çekilmem gerekiyor arkadanş? ben hiç sosyalleşe miyecek miyim?sosyalleşcem diye yobazlaştırıyorsunuz beni!ideolojine sokayım senin!göt,bok,sıç..töbe töbe allam.sıç,bok töbe töbee allam! yanlıslıkla aklimin içine girmis..göt böceklibok töbe töbe inneatayna.. sıç eneee töbe allaam töbe töbe kadının götü bok yemis..allaam çok töbe.

Diğer bir sıkıntım : ah Dark Lord vah Dark Lord,herkeşin sevdiceği dizinin üstünde iken ben şu an niye kıçımın üstünde oturuyorum,seninle olmak varken? eneee burası benim evimmiş:p hem sana da kızıyom ki ben ,en birinci ben kızıyom ki.sen de bi arada kayıtsız ,ilgisiz takılıyorsun kafanın üstüne oturasım geliyor,ensene bi tane şapalak patlatmak istiyorum böyle,kızarsın felam =) innaatayna allaım.kafam hiç rahat değil sonum senatoruim olucukkk,ay germeyin üzmeyin beni noolusunuzz lan artıkın! sevin lan beni sevin!hem iş de yoruyor artık.Herkeşler tatil yaparken ben deniz beyaz peynir yeaaa,hak mıdır,möbahhh mıdır layn? Geçen yaz ne güsel ben - didi götgöte ,dizdizeydik..Ooze vardı ne güsel,kokudan sarhoş olmuştum,ayaklarımın üstünde depin depin depindirik oldum.He geçen sene bir ayrılık yaşamıştım ben =) na kadanda önemsiz geliyörrrrrrrrrrrrrrr gözüme bak şimdi,ayyy.benim için tahmin edilmesi zor olmayan bir son,aynı hatayı ikinci yapış =) üçüncüsü bir daha olursa satanistler yisin lem beni,olmadı gönderin beni am-azon a hannibal lar bayram etsin,ee artıkın ben de toplu oldum artık,zayıflıktan terfi ettim tombiş bir tonton oldum :) göbeğim var yeminle seviyom onu bakım yapıom ona :p he ben artık kızıl da değilim kiee ben artık morumtırak ,kırmızımtırak öyle bir şeycikim.ehueee!

P.S: Dr House izlemek istiyorum,ama uyutuyor o beni yea! Yeni dizi ar elimde The warehouse iyi bişe ama işten güçten vakit ayıramadım yeaaa.fekat bendeniz korku insanıyımm,dabbeyi izlemedim,ama götüm yemiyy tek başıma,gerçek olan şeyler damarlarıma kadannn tırstırıyor yeminne.abawww.

hade öperim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder