Bu Blogda Ara

5 Eylül 2010 Pazar

sıkma canımı kitipiyoz!


glitter-graphics.com

iki haftadır çözemediğimiz götindirik mevzuyu kendilerinin teşrifleriyle konuşacağız,çözücez demiyorum Osman dikkat!üç gün de bir ben hayatta mı endişesiylen arıyorum zaht -ı muhterem i,sağolsunlar yaşadıklarını teyit ediyorlar ve telefon görüşmelerimiz bundan öteye gitmiyor..ee peki orta da ne mi var? önüme arkama sağıma soluma bakıp bulamıyorum ki cevabı? ben şımarık ve bencil oluyorum,sadece özlediğim birini arıyarak..üç gün de bir aramayıiki hafta da bir aramaya çıkarsam sonra kat sayısını arttırıp birden düşürebilirim mesela?ne dersin bebeğim?ucundan güzel zamanların hatrına çekiyorum ama gelince çok laflar hazırladım kendisine...aslında gelecek parlak değil gibi..kendimden eminim ama zahtımız bu gidişleriyle sonumuzu mezara götürüp diri diri gömmekte.hayırlısı olsun inşallah diyeceğim ..yeter ama di mi benzer şeyler yaşayan bir kişilik olarak ben hala ne için direttiğimi ,neden sessiz kalıp izlemekte ,sonuc üzerine teori üretmekteyim.Nihayetinde sonlanacak efenim durumumuz,yas tutmayacağım ben sevdim arkadaş.benim sevgimden ona ne?en iyisini diler ve isterim..kırıklıklarımı alır kendim tedavi ederim..görse anla sa zaten adım atardı.!Hamlet bile hareketsizlik trajedisi yaşarken sonunda gözünü karartıp eylemi gerçekleştirdi.Dark Lord dedik dedik adam çekti kendini ?Neden ,sebep ,gerekçe göstermeksizin?Eminim ilk sözleri şu olacak :sen çok iyisin ama.....konuşamdan ağzına ağzına vuracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder