Bu Blogda Ara

22 Haziran 2011 Çarşamba

Hele yazmayali asir olmu; lan!

En son blogspot kapatılmak üzere blog yazmayı düşünüp,sisteme girince çoktan kapandığını gördüm.Yazacaklarım,fikirlerim bir düğüm oldu boğazım da .. ne “wordpress” ne de”tumblr” dan bir ad almayı istemedim..Yazacaklarım birikti deyip bir hışımla “wordpress” den aldım,ne mi yazdım?”To the Dark Lord ( ki hiç olmamış olamamışa ) yazdıklarımı yayınladım ve bıraktı.Kabul etmeliyim ki “blogspot “ candır,ciğerdir,yerine geçilemezdir..Zevkine göre temaları ,renk seçimleri vice versa..Özetle özlemişim oğlum!
Peki bunca zaman bu gadın ne etti? Yine yoğun bir iş temposunda kalıp,bahar dönemi gruplarına mayıs ayında bir son verdi,stajı kalktı “kadrolu” eshah örtmen oldu,aday uzman öğreticiden,en helalinden resmen bir İngilizce Öğretmeni oldu..Hala devam etmeli mi etmemeli tereddütleri de olsa..Asıl istediğim hep Drama Hocası olabilmek..çok ta gideceğini biliyorum kendime..
Bu arada çalıştığım kurum kendinden kat kat daha geniş bir kurumla birleşerek zaten var olan gücünü emniyete alarak büyümesinde adım attı..Şu an iki ayrı yer olarak eğitim hayatına devam etmekte..Peki çalışanlarımız? Ben ve Törgut yine kalıcı kişileriz..Yalnız “kendine yönetici” diyen bir hağnımla haşır neşir olmak zorunda kalacağız ki,kimse sevmedi ..sevemedik arkadanş..bu kadar da kendini ön plana çıkarmakla uğraşmaz ki bir insan yavrusu? Ben seni tecrübemle yere sererim lakin pislik yapmaya gelince eskiden göstere göstere yapardım,şimdi ise kurbanıma seri katil soğukkanlılığıyla yaklaşmayı öğrendim.Acele etmeden ,sinsice avıma yaklaşıyorum..Şu an hayatımda üç kişiye feci takmış durumdayım,maskeleri indi,zamanımı bekliyorum..Avucumun içinde oynatıyorum..Kazanıma atıp direk kaynatmayacağım mesela,yavaş yavaş…Hayat enerjimi,güvenimi sömürdüler..Bu arada canım benim burcum YAY, AKREP değil..Şu sıralar yeni kurum için duvarlara resimler çizdim,çok eğlendim,sadece bacaklarıma acıdım lan!


glitter-graphics.com


He bir de ben İstanbul’a taşınan pek değerli kardeşim Dİdimu’yu ziyaret ettim..Sağolsunlar pek iyi ağarlandım..Üç gün gezdik,tepindik,yanımızda dans eden yarım dünya kızları kaçırmak için türlü “kabile dansları” yaptık ve layıkıyla kaçırdık..Hala doymadım,doyamadım..İzmir de ki Ooze tadını aradık bulamayız diye keder yaparken “LINE “ isimli mekan da kendimizi Taksim ‘de tepinirken bulduk..Bir baktık ne görelim İzmir’dendi “lead singer”..Sevinçten gözlerim pörtleye pörtleye saat 4’e kadar tepindim..Solist iki kişi çağırdı ,Nevzat dediği tip Nev çıktı layn! Eneee deyip dinledik sonra ev yollarına düştük..
Çok uzatmak istemiyorum bugün ,özlemişim can seni!Öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder