Bu Blogda Ara

5 Eylül 2011 Pazartesi

Üstümdeki kambur kalkmıştır!


glitter-graphics.com

(bu başlık gizli bir anlam içermektedir!)


Yine asırlar sonra,yazmamaktan küflenmiş parmaklarım,damla sakızlı kahvem ve ben birlikteliği..Tembelim ben bu yazma işinde.Sizin kınamanıza hiç gerek kalmadan ben kendime terlikle dalacağım!Bayram tatilinden sonra işe gelip parmağımı ancak yazın şeysi için oynatmak istedim.Masamı temizledim sekizbinkere..Bayan da yapıyor tabi fekat ben illa antibakteriyel abana abana sileceğim.Kendimi bir aydır tatilde gibi hissediyorum,o değilde benim ev kuşu abim Kemer’e gidiyor,tüm sene ben çalış çalış ben hiçbir yere gidemiyorum yuhannes!Sağolsun eski boss zamanından kalma izinlerim yandı,yeni patronlar “kullansaydınız” demiş :/ ancak hafta sonu kaçamağı tarzı olabilir yapacaklarım ki o da ancak eylül ayında olmalı.Yeni dönem ekim de başlayacak çünkü..İlk derslerde böyle kalbim pır pır atıyor,farklı bir izlenim veriyorum,alışılagelmiş bir öğretmen olmadığımdan olsa gerek..Derste sıkan,bunaltan biri olmak istemem,benim enerjim düşer yani!Renklendiriyorum hep,hele canlı İngilizce bölümleri yok mu..O zaman dil öğrenimi tadından yenmiyor..Benim en çok gıcık olduğum : “Nasıl öğreneceğiz?” sorusu,bu soruyu cevaplamak için o kadar çok zaman ayırıyorum ki..İlk derslerde anlatıyoruz hep bunu..Ya bir de “Onlar niye Türkçe öğrenmiyor?” cehaleti yok mu!Uçan ayakkabı fırlatmak istiyorum,ne kadar acınası buluyorum bu fikri,gerçekten küçümsüyorum varolan cehalet örneğini..Neyse yeter yau şu ingiliş muhabbeti değil mi sayın okuyucu?
Doktorum Kemal Bey “ Gizli depresifsin “ dedi.Doğru dedi,bazen o gülüşler iç acısının,isyanın dışa vurumu,ota boka takma diyorum kendime ama yööakk,kime diyorum? O yüzden bir nevi “relaxation” olsun diye elektro gitar öğrenmeye karar verdim! Biri çalarken ,ya da sevdiğim bir “band” ‘i dinlerken içimde bir şeyler alevleniyor,aslında arka planlarda bir yetenek var biliyorum ama üstüne gitmediğim için tozlu beynimin bir köşesinde sinmiş,şimdi onu temizleme,ortaya çıkarma zamanı geldi.Neden gitar?Sevgili Cumhurcan güya bana bateri çalmayı öğretecekti ama belli bir düzeni yok,anlatma da güçlük çekiyor,ve zaman konusunda sıkıntı yaşıyoruz.Müzik ayrı bir şey,hele çalabilmek tapılası bir yetenek..Ama bateri geçmişim vardı,bunu beynimin tozlu raflarına kaldırmıycam tabi,ona da yüklenme düşüncem var..Hadi bakalım Sinem Şen!
Yirmialtı yaşıma geldim mendebur yirmilik-the gereksiz diş’i çıkarıyorum ya! Benim bu çene ağrıları bundanmış eneee!Dişlerimde çarpıklık varmış bu nedenle tel de takmam gerekebilir,çok sıkıntılı işler yeaa! Bu diş için operasyon geçireceğim bu Cuma :/ kıracaklar benim minnoş çenemi,”scar face “olacağım lan!Tırsıyorum yeminle..Oyyhhh
Çok götindirik bir gün ,pazartesi sendromum tavan yaptı!Bak sen de hala bana yazdırtıyorsun,sana yükleneceğim şimdi!Sanki regl olmuş gibi bir sıkıntı,bir hırrrrr modumdayım bugün!
Son bir şey İngilizce şarkı sözü yazdım lem! Dünyada Yaşayan Uzaylı Kosmos,Mr Todd ve ben müzik gets the best of me yapcaz,ehahha,ben de söylerim ki..
Öperim seni bir daha ki sefere kadar buradan bir yere ayrılmıyorsun ciciş!sayfamı örümcekler bağlamasın! Bak beni örümcek bağladı,anladın sen onu muah 




glitter-graphics.com

TIP! " sevgili blogçum rica etti!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder