Bu Blogda Ara

22 Kasım 2011 Salı

Söyle nerdesin hiç gelmeyen?

Yine uzun bir aradan sonra ben yüzsüzü yine kendimi sana koşarken buluyorum.Hayatım da bir şey eksik,çok doldurmak istediğim bir boşluk..Adam akıllı biri üniversite de oldu.Sevdim bildiğin .Masal gibiydi ,uzundu ,bitti ..Şimdi o mutlu tabi boy boy resimlerini koyuyor ..Ben sadece fotoğraflara bakıp kapatıyorum..neyse ki bitti çünkü bana ilişkide kendi mi anne gibi hissettiriyor ,bencilliğiyle yoruyor ,beni yaşlandırıyordu..Neyse ki bitti ..ayrılık acısından kilo veriyor ailemi üzüyordum..Ta ki babamı ansızın kaybedene kadar.O saçma ayrılığı çok kıymetli babacığımı kaybederek ört bas ettim.Ondan sonra başladı bu sevgi açlığı hiç bitmedi bitmeyecek..Gülen bir yüzün arkasında ki kederi saklamak bana bazen çok ağır geliyor.Babam öldüğünde düşünmem gereken annem vardı,o zaten kahrolmuştu..ben bırakamadım kendimi,göz yaşlarımı yuttum,hiç istemediğim meslek olan öğretmenliği yaparken buldum kendimi.Beğenmediğim meslek,öğrenciler beni bağladı hayata,tutundum yutkuna yutkuna..arada birileri oldu,hiç kayda değer olamadılar.Hep inandım ben,hep bir sevgi açlığı..Ama yok,o kadar zor ki hayatına birini seçmek..Zorlanıyorum,canım acıyacak diye korkuyorum ben ..Etrafımda da yok şöyle evet bu o diyebileceğim..birini beğeniyorum evet,şu “in” filmlerde ki “aşk arayışı içerisinde olup,bulamayan biri” bunu her şekilde yansıtıyor,umursamaz bir kişi gibi görünüp genelde kızların bakabileceği biri..ama normal biri.Tek cazipliği aynı açlığı belki yaşıyor olmamız.Uzun zamandır “sonnet” yazmıyordum,ama birini düşünmem gerekiyordu ve bana İngilizce şarkı sözü yazmam da yardımcı oldu,mutlu sonla bitirdim her zaman kederle sonlandırdığım kalemimi..Yaptıkları çok tutarsız gerçek hayatta,keşke net olabilse..Birine ihtiyacım var,yaşla alakalı değil bu da ben de hakkaten biriyle evlenmek istiyorum artık ciddi ciddi,çok yılış yılış ilişkiler,evlilik güzel ve cazip geliyor bana..Biri çıksa ..ben ona hep şövalye diyorum..çıksa bitecek bu gizli keder..hüsrandan bıktım,temiz duygular sarsa ,rahat etsek?oyunsuz ,plansız,hoş bir birliktelik?sıkıldım.Evet kızgınım! Hiç gelmeyene tüm öfkem,neden bu kadar bekletiyorsun?biliyorum bir yerlerde sen de sıkılyor,haykırıyorsun,sen de özlem içerisindesin..bir gün bitiyor,yeni aydın gün başlıyor ama sen yine çıkmıyorsun..Yine yeni bir yaşım oluyor,kalabalığın içerisinde ben yine tek ve özlem içerisinde,anlık mutluluklara gebe..Gözlerine baktığımda doğduğuma sevinen biri görmek istiyorum,özelleşsin istiyorum o an..gelmiyor ki..ve bu da sana gelsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder